Ezeréves határ

Gyuri büfé az alsóörsi strandon

Ha az alsóörsi strand büféiről van szó, legtöbben a Gyuri büfét említenék, igaz, van több jó egység is a placcon. De miért olyan neves akkor ez a lángosos? Nézzük meg együtt, mit is tud Gyuri!

Jézus Szíve templom Balatonfűző

A balatonfűzői Jézus Szíve templom közvetlenül a Mámai templomrom mellett áll. A templomot a 20. században építették, amely azonban látszatra régebbinek tűnik.

Magyarország egyik legnagyobb katedrálisa

Székesfehérvár fő jelképe, és történelmi magva a székesegyház alapjain van. A városban járva rengeteg látnivalóban lehet részünk, és utunk során sok történelmi emlék jön velünk szemben a belvárosban. A Szent István-székesegyház az egyik, amit semmiképp se hagyjunk ki.

Diófa Étterem és Rendezvényház

Ne menjetek ide. Komolyan, ne tegyétek. Ha ne adj Isten, kitörne a III. világháború, akkor talán, de amúgy eszetekbe se jusson. Én még ilyen rosszat szerintem sehol sem ettem, mint ma itt…

Teszteltük a népszerű Aszófői Halsütőt

A közösségi médiában utána olvasva elég sokan dicsérik az Aszófői Halsütőt. Persze van egy-két bosszankodó kommentelő is, de a jók vannak többségben. Erre felbuzdulva, úgy gondoltam, jobb, ha megnézzük és teszteljük.

Anna Café - a belváros közepén

Tágas külső és belső, ez az, ami elsőre szembetűnik az Anna Cafét illetően. Kellemes zene szól már korán reggel is, vendég ellenben nem sok van. Lehetne az oka a csípős reggel is, ez most még nem tudom, de bent talán majd kiderül.

Természetes környezetben a Miskolci Állatkert

Állatkertek és vadasparkok terén egyelőre nem bővelkedek élményekből, de ezt a kört is egyre inkább szélesítem. Eddig csak a budapesti és a veszprémi állatkerthez volt szerencsém, illetve a veresegyházi medveotthonhoz. Most a miskolci vadasparkba is eljutottam, ahol újabb élményekkel gazdagodtam.

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna épületébe. Ezt látogattuk meg, és el is meséljük élményeinket, előzetesen annyit, hogy minden Star Wars fannak kötelező program!

Veszprémi Állatkert – A remek élményért

Az idén augusztusban 70 éves veszprémi állatkertet látogattuk meg. Az állatkert a Balatontól mindössze 15 kilométerre helyezkedik el, és jól megközelíthető. Aki autóval érkezik, könnyen megtalálja, mivel a városban sorra elhelyezett Zoo feliratú táblák segítik mutatni a megfelelő utat egészen az állatkertig. Az állatkerthez két bejárat tartozik, a Gyula-dombi és a Fejes-völgyi bejárat. Mindkét részen ingyenes a parkolás, így bármeddig elidőzhetünk az állatkertben. Mi a Fejes-völgyi bejárathoz érkeztünk meg nyitás után kicsivel.

Üvegtigris Büfé – Füred „törzs” lángosozója

Az Üvegtigris Büfét Balatonfüreden a Zátonyi Ferenc sétányon találhatjuk meg, amely a Tagore sétány folytatása. Pontosan itt sétálgatva éheztünk meg egy jó lángosra, hát kutatni kezdtünk, hol kaphatnánk. Érdekes, hogy a sétányon ez volt az egyetlen hely, ahol ki volt írva nagy betűkkel a Lángos szó. Így érkeztünk meg ehhez a kissé eldugott büféhez.